Linneaa Vicktoria Stenberg

Alla inlägg under juni 2012

Av Stenberg ♥ - 20 juni 2012 20:07

Tjena! 
Nu är det äntligen sommar lov och jag jobbar? Upp kl halv 6 på morgonen och börja halv sju. Men det är ju tur att jag har sån fin bästavän som hämtar mig på morgonen så jag slipper gå iaf ;) 
När äntligen lönen har kommit blir det att köpa bil :) Volvo 745 GLT. As nice! 
Blir att fixa till den och sen hänga o slänga med skåpet ;) Haha!
Eller så bygger jag och Emil epa av pärlan, har inte riktigt bestämmt mig ännu. Hjälp mig? 
Menmen, nu ska jag hoppa in i duschen och plåga mig riktigt mycket eftersom jag har brännt sönder mig, så sköööönt! 
Pussen 

 

Såhär blir det när man rensar ogräs och kryper omkring i solen när man inte har smörjt in sig, fuck!

Av Stenberg ♥ - 13 juni 2012 20:19

Hello bitches!
Vad händer? Här händer det en massa tråkigt! Jag är sjuk och har feber, as bra när jag slutar skolan på fredag... Jävla skit, ajjemen!
Just nu sitter jag med ricinolja i håret, hoppas bara att det hjälper eftersom jag vill ha längre hår. ;) Hihi. Ni får föra och efter bilder sen. hihi! 
Hittade snygg klänning och urläckra skor tills på fredag :) 
Fick precis goa nyheter om att min bästa vän kommer ner till Boxholm i morgon och ska vara med på min skolavslutning på fredag ;) HAHAHA! Underbart.
Nu ska jag ut och ta ett bloss sen lägga mig i sängen och kolla på skilda världar.
Ha det bra, pussen 

   
Jag och min bästavän, Älskar dig <3 

Av Stenberg ♥ - 11 juni 2012 15:01

Hello! 
Hur har ni det? Jag har det ganska bra tror jag ;)
Slutar skolan på fredag och då drar jag till Johan för att festa!
Har nyss rensat vänner på facebook. Tyckte att det behövdes faktiskt. En del snackar jag inte ens med. Hmm?
Och nu kollar jag på en klänning och skor tills på fredag. Har hittat en as snygg klänning :) Så nu ska man fjäska lite för mamma ;) hihi. Dock så har jag inte hittat några skor än... Några tips på billiga klackskor någonstans?

Har även satt tillbaka min piercing. :) Så nu skiter jag i vad ni säger eftersom jag inte trivdes utan den. heh!
Nu ska jag sätta mig och kolla på skilda världar och tjöck i mig ostbågar ;) haha! *
Hörs i morgon eller något.
Pussss

   

Av Stenberg ♥ - 9 juni 2012 18:03

Tjoho! 
Vad händer hos er? Här händer det inte ett skit. Johan och jag ligger med varsin dator och väntar på våra vänner som inte verkar komma. Hmm... 
Skulle ju egentligen tatuerat mig i helgen men det blir nog inget av det så kanske blir att åka hit på onsdag eller nästa helg :) Och då har ju jag slutat skolan, gött jävlar!
Då kanske det blir att dricka och umgås med Johan och grabbarna grus. 
Nu ska jag tjöta vidare på ante och dahlberg.
Pussss

   

Av Stenberg ♥ - 8 juni 2012 09:14

Tjena! 
Hur mår ni mina läsare? Jag mår bra :) Just nu sitter jag i skolan och efter det blir det att dra till Norrköping för att umgås med grabbarna grus. Jag ska även tatuera mig i helgen ;) Är så sjukt nervös eftersom detta är min första. hihi.

 

Vad tror ni om denna på underarmen? Jag tror det kommer bli as snyggt :) Dock så ska hjärtat sitta på sneden och så ska det vara lite skuggningar. 

Det är många som är sura på mig för att jag ska tatuera mig överhuvudtaget och för att jag ska tatuera in just "pappa".
Denna tatuering har jag planerat jävligt länge, Snart 1½ år och nu ska jag äntligen få göra den. Mamma har till och med accepterat att jag vill och ska tatuera mig. Och detta är ett minne för honom som jag kommer ha med mig resten av mitt liv och det är något jag vill. 
Aja ni får bild när den är klar :)

Snart slutar jag skolan och jag har inte bestämmt vad jag ska ha på mig. Det börjar ju som sagt bli väldigt bråttom!
Nu ska jag ut och ta ett bloss och sen fortsätta kolla på skilda världar eftersom jag är klar med allt i skolan ;)
Bloggar kanske mer ikväll :) Pussssen 

Av Stenberg ♥ - 7 juni 2012 09:34

Tjena! 
Det är då jag som är Linneaa men en del kallar mig Lydiaa :)
Detta är ju min gamla blogg så jag bestämmde mig för att radera alla gamla inlägg och sen fortsätta mitt bloggande här.
Jag tog bort min förra blogg eftersom det var folk som tog illa upp av det jag skrev men det kommer jag faktiskt skita i nu. Ni får faktiskt sluta läsa om ni tar illa upp! Jag är som alla andra och har all rätt till att ha en blogg.  
Jag kommer skriva om mitt liv, mitt liv förr, mitt "symptom", EN DEL av familjen, min pappas bortgång, mina vänner och bilar.  Nu har jag faktiskt inte tid att skriva mer. Skriver mer ikväll om jag kommer ihåg. Har en väldigt spännande natt framför mig ;) haha! 
Pussen

   

Förhoppningsvis så känner ni igen mig ;)  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tjena!
Det är då jag som är Linneaa men jag kallas för Lydiaa.
Denna blogg handlar om mig, mitt liv, mitt liv förr, min familj, bilar, min Volvo 740 GL och mina vänner!
Gillar ni inte det som skrivs så har ingen tvingat er till att läsa :)
Puss

Fråga mig

8 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards