Linneaa Vicktoria Stenberg

Alla inlägg under juli 2014

Av Stenberg ♥ - 11 juli 2014 17:23

Tjenis penis!
Ja rubriken säger väl allt?
Jag är just nu en stolt ägare till min bil! Min Volvo 740 gick igenom besiktningen med blanka papper! Vad jag vet så är det inte många 740 som går igenom med blanka papper? ;)
Igår körde jag även min egen bil för första gången, blev ju inte alls mindre sugen på att ta körkort!
Men jag känner verkligen inte för all jävla teori!
Men det känns ändå skönt att veta att min bil rullar och är i prima skick, det som oroar mig lite är väl att Albin lånar min bil just nu? Haha nävars! Han är en utmärkt bil förare! Även om han är lite slabb kåt men bettan mår bara bra av att gasas ur lite ;)
I morgon ska min bil bli lite lägre, vi ska nämligen kapa fjädrar! Jag vet att jag sa att jag inte vill det men 1,5 varv är ett måste då hon är livsfarlig i kurvor.

Måste även fixa nya sommar däck, besiktningsmannen sa att jag fick köra på egen risk och det va på mitt ansvar! Men vafan! Smäller det så smäller det, ibland undrar jag om ens folk vet vad däck går på, med andra ord det är svin dyrt!
Vinterdäcken måste med fixas nya eftersom jag kan räcka dubben på en hand just nu ;) men det får bli när jag får pengar.

Vad ska man säga? Livet leker!
Saknar min mamma lite grann ?

Nu ska jag bara njuta av livet en stund!
Vi hörs kanske snart igen!
Kör lugnt och ingen alkohol i trafiken!
Hej på er!

Av Stenberg ♥ - 4 juli 2014 17:02

Hej mina kära drägg!
Jag har äntligen kunnat slappna av och helt och hållet kunna skita i skolan!
Jag fick dock ett brev från en nationell linje att jag hade kommit in, det betyder att mina betyg ser så pass bra ut så jag kan söka till en nationell linje!
Men... Nog om skolan!

Det är sommarlov och min pojkvän har tagit körkort, ni vet vad det betyder?
Han kör och jag kan supa jävlar ;) haha!
Och nästa vecka på onsdag ska min bil besiktas så det betyder att jag får åka min bil tills jag får körkort, för då är det jag som kör ;)
Visserligen så är det lite att fixa tills besiktningen men igenom ska hon!

Man kan väl säga att jag har suttit i en bil hela dagarna nu men vad förväntar man sig av en som nyss har tagit körkort, det är ju kul så jag ska inte klaga!
Är såååå stolt över min pojkvän som klara det och han får en chans till ett bra jobb!

Nu är det bara min tur kvar och jag känner verkligen inget som helst sug till att ta körkort faktiskt, men det är ju bara att ta tag i skiten!

Nu ska jag härja vidare med grabbsen!
Vi kanske hörs snart igen.
Puss o kram

Presentation


Tjena!
Det är då jag som är Linneaa men jag kallas för Lydiaa.
Denna blogg handlar om mig, mitt liv, mitt liv förr, min familj, bilar, min Volvo 740 GL och mina vänner!
Gillar ni inte det som skrivs så har ingen tvingat er till att läsa :)
Puss

Fråga mig

8 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards