Linneaa Vicktoria Stenberg

Alla inlägg under juli 2012

Av Stenberg ♥ - 11 juli 2012 01:46

Tjena bloggfan!Nu är det bara fem veckor kvar tills skolan börjar igen! Jag är faktiskt sjukt nervös över att börja gymnasiet, men jag hoppas det blir bra på dackeskolan i Mjölby! Jag ska ju ändå gå fordon så ;) Och när jag väl är klar med skol helvetet så flyttar jag till LA för att jobba som motivlackerare :) såååå sjukt nice och jag längtar redan! Nog om det ;) för övrigt har det inte hänt så mycket mer än att jag får min lön om 3 dagar!! Gissa om jag ska shoppa? ;) och sen blir det ju kuggnäsfestivalen och Liseberg med Madde. Marcus och Johan :) tjockt med nice kan jag lova! Annars har jag spenderat lovet tillsammans med min fina bästavän Frida och mer ska det bli :) Och så är allt klart med min kontaktperson så nu är det löst och det är en av dom bästa människorna jag känner så jag hoppas det blir bra denna gång :) Nu ska jag dra mig mot sängen med en ängel :) i morgon blir det att tälta med Johan, Marcus och Madde, det ser jag fram emot :) dricka, grilla, bada och snacka massa skit :) ❤ bloggar i morgon kanske! Annars hörs vi nästa gång jag får ett bloggryck ;) Ha't bäst snyggingar! Pussen (tyvärr kan jag inte lägga upp bilder eftersom jag bloggar från mobilen och appen till ifånen inte har kommit ännu)

Av Stenberg ♥ - 6 juli 2012 12:14

Tjena! Nu är det äntligen fredag! Och jag får snart min lön, underbart! Har även fått min iPhone 4s som jag bloggar ifrån nu :) hihi. Jätte nöjd, tack Mammsen <3 Ska snart upp o fixa mig, för jag o bästavännen ska in till stan o shoppa kläder o jag ska köpa skal till mobilen eftersom mitt skal som jag ville ha var slut tyvärr :( menmen, nu blir de o gå upp o fixa sig :) Ha't bäst! Pussen

Av Stenberg ♥ - 2 juli 2012 19:50

tjena! 
Fyfan vad längesen det va ;) Menmen, nu har sommaren börjat, tror jag? 
Har jobbat klart och får min lön om ca 11 dagar ;) NICE! 
och så får jag min iPhone 4s i morgon! Tack mammsen. 
Nu ska jag ut och röka sen duscha kanske. blir att lägga sig tidigt idag igen eftersom jag är sjuk. Kul att bli förkyld på sommarlovet? Eh nej tack! haha
Pussen 

 

Presentation


Tjena!
Det är då jag som är Linneaa men jag kallas för Lydiaa.
Denna blogg handlar om mig, mitt liv, mitt liv förr, min familj, bilar, min Volvo 740 GL och mina vänner!
Gillar ni inte det som skrivs så har ingen tvingat er till att läsa :)
Puss

Fråga mig

8 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards