Linneaa Vicktoria Stenberg

Alla inlägg under oktober 2012

Av Stenberg ♥ - 25 oktober 2012 15:44

Tjena! 
Vad händer? Här händer det inte så mycket. Jag sitter och väntar på grabbarna grus och de är inte dom snabbaste jag känner :) Men men. Slutade tidigt idag, förbannat skönt. Och min kära vän Emil satte ihop mina händer med bultband så jag kände mig verkligen handikapp... Jag lider med er som bara har en arm! 
I morgon drar jag till min kärlek, och stannar nog där hela nästa vecka :) Eftersom det är lov! 
Den 6 November åker jag med min bästavän Frida till Ullared, toppen. Vi i Boxholm får 5000 kr två gånger om året för att vi går i skolan, så jag tänkte lägga mina pengar på saker jag vill ha :) 
Nu ska jag ut och ta ett blöss och försöka få tag på Emil. 
Kanske bloggar när jag kommer hem :) 
Ha't bra, pussen 

   

Av Stenberg ♥ - 12 oktober 2012 10:28

Tjena!
Vad händer för er? Här händer inte då mycket, jag är ledig från skolan. Gött!
Har precis gjort mig i ordning för att åka till Mjölby där grabbarna grus hämtar mig :) blir en helg hos min kärlek, ovanligt?
Det har börjat bli kallt ute dock, det gillas inte :( nä.. Nu ska jag äta frukost och sen gå till stationen. Kanske bloggar ikväll.
Pussen

Av Stenberg ♥ - 7 oktober 2012 20:23

Tjena!
Vad händer? Jag själv sitter hemma hos min kärlek och kollar på solsidan och ska snart kolla på yrrol ;) haha.
I morgon är det skola igen :/ kommer snart byta skola till bojo? Praktik på lackering. Hmm?
Nä nu ska jag krypa upp i min älsklings famn.
Pussen

Presentation


Tjena!
Det är då jag som är Linneaa men jag kallas för Lydiaa.
Denna blogg handlar om mig, mitt liv, mitt liv förr, min familj, bilar, min Volvo 740 GL och mina vänner!
Gillar ni inte det som skrivs så har ingen tvingat er till att läsa :)
Puss

Fråga mig

8 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards