Linneaa Vicktoria Stenberg

Alla inlägg under juli 2013

Av Stenberg ♥ - 5 juli 2013 22:01

Tjena!
Har inte bloggat på väldigt länge, och jag har mina skäl att inte göra det, det har varit en jobbig period...

Just nu sitter jag faktiskt i bilen på väg hem från Stockholm med min kärlek och Fredrik. Haha!
I morgon ska vi hem till min älskade mamma :) ska bli skönt att komma hem lite!

Usch, halva sommarlovet har snart gått och det känns inte bra!
Och så får jag börja övningsköra nu :D så gött!
Jag har även tatuerat mig ;) så nu är det med gjort! Har fått en till tid den 4 september, så nu ska kroppen fyllas! Haha nä, jag skoja!

Och vill bara säga att jag älskar min mamma så otroligt mycket, kommer alltid finnas hos dig. Vi klarar allt tillsammans och inget kan stoppas oss :) du och jag livet ut! <3

Nä om man kanske ska va lite social mot grabbarna nu, vi får se när jag bloggar nästa gång, haha ;)
Hej!

Presentation


Tjena!
Det är då jag som är Linneaa men jag kallas för Lydiaa.
Denna blogg handlar om mig, mitt liv, mitt liv förr, min familj, bilar, min Volvo 740 GL och mina vänner!
Gillar ni inte det som skrivs så har ingen tvingat er till att läsa :)
Puss

Fråga mig

8 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards