Linneaa Vicktoria Stenberg

Alla inlägg under september 2012

Av Stenberg ♥ - 25 september 2012 20:58

Tjena!
Gud vad skönt det va att bädda ner sig i sängen efter en lång dag!
Min fina kärlek är fortfarande sjuk, börjar bli lite orolig eftersom det bara blir värre :(
Nu är trä månaden över så nu börjat svets månaden! Det verkar faktiskt vara ganska intressant och så jävla mycket roligare än trä ;)
Måste dock fortsätta på truck kurserna, att ta truck kort är tydligen skit dyrt? Och bra att ha? Hmm..
Har ju färgat håret med! Och de flesta verka gilla det och tycker jag passar bättre i lila/rött hår än rött hår ;) haha!
Nu ska jag kolla på film och söva, kanske bloggar i morgon.
Pussen

Av Stenberg ♥ - 24 september 2012 21:22

Jag tror jag har den bästa pojkvännen man kan ha!
Jag har haft sån jävla otur med killar innan jag träffa Albin. Han är helt underbart!
Kan inte ens beskriva med ord hur lycklig jag är. Jag tror på oss älskling. <3 det har aldrig känts så rätt.
Jag älskar dig min kärlek!

Av Stenberg ♥ - 24 september 2012 13:43

Tjena!
Vad gör ni? Jag själv sitter och väntar på tåget, inte det roligaste kanske..
Sitter och funderar på om jag ska köpa mig en hårfärg. Mitt hår är ju fläckigt. Usch, om det nu blir så, får det bli en mörkare röd :)
Bloggar mer när jag kommer hem.
Pussen

Av Stenberg ♥ - 20 september 2012 16:00

Tjena!
Vad händer? Själv sitter jag på tåget och har nyss slutat, den sista trä praktiken va idag. Så jävla skönt!
Så antingen ska jag va på fordon eller åka med en lärare och mecka bilar? Haha!
Fick även reda på idag att vi kanske ska till London i 2 dagar... Själv kanske jag inte hänger med eftersom jag inte är ett dugg intresserad?
Nu ska jag hem och äta sen städa och packa, för jag ska till min ängel i morgon :) hihi!
Är egentligen ledig imorgon men min bästavän ville jag skulle gå så då gör jag det :)
Kanske bloggar ikväll om jag känner fört.
Pussen

Av Stenberg ♥ - 18 september 2012 16:22

Tjena!
Vad händer för er? Själv kom jag nyss hem från skolan, har sovit hos min fina pojkvän sen i fredags! Hur mysigt som helst. Åker tillbaka på fredag igen :)
I skolan håller vi konstigt nog på med truck körkort, hm? Vet inte vad jag ska ha det till dock... Jag tror inte man har så möe truckar inom lackering?
I morgon ska jag upp till tandläkaren tyvärr :( inget jag ser fram emot!
Efter det blir det skolan och fortsätta med trä och sen matte. Tråkigt något jävlar..
Nu ska jag läsa häften och svara på frågor inom trä, sen blir det att ringa min fina :)
Fick en underbar ring av Albin i helgen, dock för stor så får ha den i ett halsband tills jag ökat lite i vikt. Haha!
Tack mina kärlek <3 du är underbar!
Nu blire och plugga!
Pussen

Av Stenberg ♥ - 10 september 2012 20:11

Tänkte bara säga att jag saknar min bästavän för jävla möe! <3

   

Av Stenberg ♥ - 10 september 2012 16:39

Tjena!
Vad händer? Här händer det inte så mycket. Fick nyss glada besked om att jag kanske ska hyra häst, ååååh!
Hur underbart som helst ju.
Har även färgat håret rött igen eftersom min färg höll på att gå ur så nu är mitt hår super läckert! ;)
Annars så leker livet och jag är lycklig faktiskt. Fin pojkvän, bra vänner, skön klass, bra skola, ja allt är nog toppen :)
Ska snart ut med noel, vet dock inte vad vi ska göra ;) haha!
Nä nu ska jag fixa i ordning håret nu!
Ha't bra.
Pussen

Schnöggt eller? ;)

Av Stenberg ♥ - 9 september 2012 21:08

Tjena!
Vad händer? Här händer inte ett skit, jag ligger i sängen trött som ett jävla svin, är dock sur oxå på en liten jävla råtta som jag ångrar allt med! Jag ångrar så djupt att jag ens gick tillbaka till DIG!
Skitsamma!
Har haft en bra helg med fejnt fölk.
I fredags härda Nisse, Oskar, Malin, noel och jag 940. Gött jävlar vettö!
Igår sov jag hos den finaste människan på jorden. :) i morgon är det skola och jag har sovmorgon!
I veckan blir det att sova hos den finaste pöjken igen, lille Albin <3
Nu ska jag försöka jaga rätt på Emil sen ska jag söva som en jävla stöck!
Pussen

Presentation


Tjena!
Det är då jag som är Linneaa men jag kallas för Lydiaa.
Denna blogg handlar om mig, mitt liv, mitt liv förr, min familj, bilar, min Volvo 740 GL och mina vänner!
Gillar ni inte det som skrivs så har ingen tvingat er till att läsa :)
Puss

Fråga mig

8 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards