Linneaa Vicktoria Stenberg

Alla inlägg under juni 2014

Av Stenberg ♥ - 16 juni 2014 13:53

Hej igen! 
Det är äntligen sommarlov, det ska väl vara skönt och helt underbart eller? :) 
Nej då, för mig känns det som en katastrof för mig. Detta med skolan tar seriöst kål på mig, det är det enda jag tänker på? Det känns som att jobb biten i mitt liv verkligen är förstörd. Ska jag behöva lida för att Dackeskolan har gjort fel? Ja självklart ska jag det! 
Det värsta är nog att det drabbar fler? Mina klasskamrater, och min pojkvän som blev utslängd från skolan? Det känns mer eller mindre som en själv är på väg dit. 
Ett plus är ju att man har varit med i corren och berättat som det är och att försöka få en ändring! 

(Här hittar ni: http://www.corren.se/nyheter/mjolby-boxholm-odeshog/dackeelever-kraver-besked-7052399.aspx )

Men ska jag vara ärlig så tror jag inte att detta hjälper... 
Det störta misstag jag har gjort var att söka till dacke, det förstörde en del av mitt liv. 
Så jag säger bara att ni som har sökt till IMYRK fordon på Dacke har begått ett stort misstag! 

Nu ska jag försöka njuta av mitt sommarlov så mycket som går! 
Vi hörs kanske snart igen, Hej! 

 

Presentation


Tjena!
Det är då jag som är Linneaa men jag kallas för Lydiaa.
Denna blogg handlar om mig, mitt liv, mitt liv förr, min familj, bilar, min Volvo 740 GL och mina vänner!
Gillar ni inte det som skrivs så har ingen tvingat er till att läsa :)
Puss

Fråga mig

8 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards