Linneaa Vicktoria Stenberg

Alla inlägg under december 2013

Av Stenberg ♥ - 10 december 2013 17:26

Tjena!
Jag vet att det va längesen jag bloggade. Men det finns inte så mycket att säga?
Jag har flyttat från hålan till mjölby, det känns toppen :)
Jag har gjort en ny tatuering, väldigt nöjd men nu får det vara bra med tatueringar ett tag ;) haha.
Och den första snön har kommit och för oss bil fantaster så är det en dröm! Haha. Men det är inte lika roligt när bilarna går sönder. Min bil har klarat sig fint såklart ;)
Men jag har haft en fantastisk helg med mina vänner, pojkvän, 240in och 740in :)

Jag har även gjort en ny header :) Kände att den andra va lite för gammal. haha
Nu ska jag göra i ordning lite för kvällen och jag saknar min pojkvän så himla mycket <3
Jag bloggar väl nästa gång jag känner för det!
Ha't bra, hej!      

Presentation


Tjena!
Det är då jag som är Linneaa men jag kallas för Lydiaa.
Denna blogg handlar om mig, mitt liv, mitt liv förr, min familj, bilar, min Volvo 740 GL och mina vänner!
Gillar ni inte det som skrivs så har ingen tvingat er till att läsa :)
Puss

Fråga mig

8 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards