Linneaa Vicktoria Stenberg

Alla inlägg under maj 2014

Av Stenberg ♥ - 29 maj 2014 17:49

Hejsan!
Jag vet inte om det är någon som läst min blogg, inte så konstigt då jag inte bloggat på ett halv år. Men då drar jag väl ett inlägg för ovanlighetens skull!

Det är en massa strul med skolan nu, är så trött på detta... Har inte fått mitt studiebidrag på 6 månader. Nu när jag kollar saldo på min bank så står det att jag kommer få in mitt studiebidrag i morgon, men jag får bara 525 kr? Vad i helvete! Jag har varit i skolan hela tiden, jag gör inget annat än att gå i skolan känns det som.. Varför ska jag bara få halva mitt studiebidrag? När man är 19 år ska man inte behöva leva på sin mamma? Det är sjukt! Och det är verkligen det sista jag vill!

Vi får även underkänt i verkstad för att skolan inte har tillräckligt med resurser för att ge ut kurser. Är inte det också rätt sjukt? Jag har gått 2 år, jag har bara 1 år kvar. Det skrämer mig faktiskt...

Dessutom så vet vi inte vart vi ska vara efter sommaren? Inte vilka lärare vi ska ha? Inte vilka kurser vi ska ta? Vi vet verkligen ingenting!

Det enda som känns bra är att det är sommarlov snart, det är 2 veckor kvar! Då är det bara att satsa järnet på körkortet!

Annars är det nog toppen!
I morgon blir det att fira min pojkvän som fyllde 20 i onsdags.
Livet leker helt enkelt. :)
Nu har jag tråkat ut er ännu en gång, bara för det kan ni gå några bilder att spana på!
Pussen

Presentation


Tjena!
Det är då jag som är Linneaa men jag kallas för Lydiaa.
Denna blogg handlar om mig, mitt liv, mitt liv förr, min familj, bilar, min Volvo 740 GL och mina vänner!
Gillar ni inte det som skrivs så har ingen tvingat er till att läsa :)
Puss

Fråga mig

8 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards