Linneaa Vicktoria Stenberg

Alla inlägg under mars 2013

Av Stenberg ♥ - 25 mars 2013 14:23

Tjena alla Volvo fantaster och ni andra!
Nu är det fan inte långt kvar tills jag blir vuxen på riktigt ;) 12 dagar kvar tills jag blir 18 år! Kunna köpa mina egna cigg själv, körkort, krogen... Gott.
Och självklart blir det fest!! Det ser jag fram emot. Fullt upp i påsk!

Det har inte hänt så mycket med bilen, min pojkvän och jag satte in klädsel, det va definitivt första och sista gången jag gjorde det! Min bil föll som ett jävla plockepinn. Kåpor gick sönder och det passa knappt. Men det får duga så länge och som tur va vart det ju faktiskt snyggt!
Jag har även köpt nya fälgar av en kompis som jag verkligen är super nöjd med och Emil och Felix ska ha ett så stort jävla tack för att ni fixa oordning dom! Så på lovet blir det att byta sulor på Bettan ;) så ska vi se hur det blir. Tyckte nämnligen att dom såg väldigt stora ut. Haha!
Senare blir det att köpa DTM fälgar, men känner att jag inte vill lägga ut 10.000 kr när jag precis fått körkort, om jag stöter in i en trottoar kant!
Och snart blir det att köpa alla delar till bilen som jag ska byta/sätta dit. :)
Vet inte om jag gjort så mycket mer faktiskt. Nu får ni nöja er med lite bilder på Bettan :) uppdaterar på bloggen när jag "uppdaterar" bilen ;)
Pussen!

Av Stenberg ♥ - 25 mars 2013 14:21

Tjena alla Volvo fantaster och ni andra!
Nu är det fan inte långt kvar tills jag blir vuxen på riktigt ;) 12 dagar kvar tills jag blir 18 år! Kunna köpa mina egna cigg själv, körkort, krogen... Gott.
Och självklart blir det fest!! Det ser jag fram emot. Fullt upp i påsk!

Det har inte hänt så mycket med bilen, min pojkvän och jag satte in klädsel, det va definitivt första och sista gången jag gjorde det! Min bil föll som ett jävla plockepinn. Kåpor gick sönder och det passa knappt. Men det får duga så länge och som tur va vart det ju faktiskt snyggt!
Jag har även köpt nya fälgar av en kompis som jag verkligen är super nöjd med och Emil och Felix ska ha ett så stort jävla tack för att ni fixa oordning dom! Så på lovet blir det att byta sulor på Bettan ;) så ska vi se hur det blir. Tyckte nämnligen att dom såg väldigt stora ut. Haha!
Senare blir det att köpa DTM fälgar, men känner att jag inte vill lägga ut 10.000 kr när jag precis fått körkort, om jag stöter in i en trottoar kant!
Och snart blir det att köpa alla delar till bilen som jag ska byta/sätta dit. :)
Vet inte om jag gjort så mycket mer faktiskt. Nu får ni nöja er med lite bilder på Bettan :) uppdaterar på bloggen när jag "uppdaterar" bilen ;)
Pussen!

Presentation


Tjena!
Det är då jag som är Linneaa men jag kallas för Lydiaa.
Denna blogg handlar om mig, mitt liv, mitt liv förr, min familj, bilar, min Volvo 740 GL och mina vänner!
Gillar ni inte det som skrivs så har ingen tvingat er till att läsa :)
Puss

Fråga mig

8 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards