Linneaa Vicktoria Stenberg

Alla inlägg under april 2013

Av Stenberg ♥ - 27 april 2013 20:54

Tjena!
Har inte blivit så mycket bloggande på sista tiden, kan bero på att jag inte haft något att blogga om ;)
Just nu sitter jag med min kärlek och Fredrik och lyssnar på musik. Har gjort ett nytt försök med att färga håret rött och denna gång gick det vägen! haha.
För övrigt har det inte hänt något nytt med bilen, det börjar bli dags att beställa hem grejerna :)

Och äntligen får jag och de andra som går på fordon gå på Dacke på heltid nu! Så nu slipper jag att sitta och läsa teori och plågas, ska aldrig mer tillbaka dit. :) Har gjort mer på två dagar än vad jag någonsin har gjort på det andra stället! GUD SÅ SKÖNT!!
Nu ska jag ut och ta ett bloss sen in och lägga mig i sängen :)
Tjingeling!

 

Av Stenberg ♥ - 15 april 2013 12:13

Tjena!
Längesen nu tyvärr. Men jag har ju haft fullt upp!
För jag har nämligen äntligen fyllt 18 år!!!!! Jag kan köpa mina egna cigg, gå på krogen, hamna i fängelse (vet inte om det är då positivt?) jag är helt enkelt vuxen nu!! ;) det känns för jävla underbart.
Bettan bara står och väntar på att jag ska få mitt körkort nu :)
Mamma och jag ska på handledar kurs så snart får jag övningsköra! Och i sommar blir det körkort ;)
Och på torsdag ska vi till banken så snart kan jag börja göra mer med bilen och uppdatera mer!
Även snart ska jag gadda mig med ;) om jag känner mig själv rätt blir det inte bara en tatuering :D haha!
Och så får jag ju inte glömma... Min bästavän Frida fyller ju 18 år idag med, min flicka har blivit stor nu :') grattis darling <3
Just nu är jag på väg hem till min älskling från Mjölby, har varit på möte och diskuterat min medicin som jag nu äntligen ska höja dosen på, och så har jag varit med bästa brylling med när jag väntade på bussen :)
Livet känns enkelt just nu faktiskt!
Nu ska jag till Abbe och plugga teori om motorn och han ska plugga teori till körkortet, vi är sååå duktiga!
Ni får även några bilder på Bettan med dom nya fälgarna, och hon är sååååå jävla snygg! Bästa köpet någonsin <3
Ha't bra så länge, särrvi hej!

Presentation


Tjena!
Det är då jag som är Linneaa men jag kallas för Lydiaa.
Denna blogg handlar om mig, mitt liv, mitt liv förr, min familj, bilar, min Volvo 740 GL och mina vänner!
Gillar ni inte det som skrivs så har ingen tvingat er till att läsa :)
Puss

Fråga mig

8 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards