Linneaa Vicktoria Stenberg

Alla inlägg under augusti 2013

Av Stenberg ♥ - 11 augusti 2013 10:56

Tjena!
Har varit väldigt dålig på att blogga men jag har mina skäl. Livet är lite orättvist ibland.
Men i alla fall! Jag, min pojkvän och hans kusin är på väg till Kolmården. :) dock så regnar det så det kanske blir att gå till fiskarna och krokodilerna i stället ;)
Kan vara skönt att göra något helt oplanerat ibland.
Vad har jag gjort hela sommaren då? Haha, det vet jag inte ens själv. Kört hö, hållt på med bilen, åkt lite överallt, varit i Stockholm med min älskade mamma <3 och massa mer :) men snart är ju sommaren slut, jag börjar skolan om ca 1 vecka. Usch... Känner mig så sjukt otaggad att börja skolan igen, det är fan inte lätt att gå på gymnasie!
Nä om man kanske ska vara lite social mot grabbarna nu, vi får se när jag bloggar nästa gång. :) hej!

Presentation


Tjena!
Det är då jag som är Linneaa men jag kallas för Lydiaa.
Denna blogg handlar om mig, mitt liv, mitt liv förr, min familj, bilar, min Volvo 740 GL och mina vänner!
Gillar ni inte det som skrivs så har ingen tvingat er till att läsa :)
Puss

Fråga mig

8 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards