Linneaa Vicktoria Stenberg

Alla inlägg den 5 september 2012

Av Stenberg ♥ - 5 september 2012 07:51

Tjena!
Just nu sitter jag i skolan och väntar på läraren så han kan öppna mitt omklädningsrum, kommer inte själv in där eftersom jag inte har något passerkort... Hmm?
Är inte taggad ett skit idag känner jag. Vill bara hem och lägga mig i sängen igen. Och bara av att tänka tanken på att ta på sig arbetsbyxor och mina jävla skor som man får blåmärken av gör mig galen. :(
Men men, jag får la göra det bästa utav det. Kasta kastanjer på Stoffe och Robin :)
På lunchen blir de och hälsa på bror min som jobbar vid lidel i rondellen. Det blir nog bra serrö!
Nu ska jag leta rätt på läraren och byta om. Kanske bloggar i kväll igen.
Pussen

Presentation


Tjena!
Det är då jag som är Linneaa men jag kallas för Lydiaa.
Denna blogg handlar om mig, mitt liv, mitt liv förr, min familj, bilar, min Volvo 740 GL och mina vänner!
Gillar ni inte det som skrivs så har ingen tvingat er till att läsa :)
Puss

Fråga mig

8 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards