Linneaa Vicktoria Stenberg

Alla inlägg under september 2014

Av Stenberg ♥ - 23 september 2014 22:12

Tjena!
Hur är det gott folk? Här är det väldigt bra faktiskt. Lite trött bara men vad gör det när man är kär?
Har tillbringat väldigt mycket tid i garaget och träffat hur många gamla vänner och nytt folk som helst, så himla kul!
I lördags fick bettan röra lite på sig med, min käraste och jag var ute och åkte överallt och ingenstans i 3 timmar :) super mysigt!
Vi tappade mitt slutrör, fixade i ordning min bas och plockade upp två tjejer som hade problem med sin moppe och tro det eller ej, men det var jag som erbjöd dom skjuts till skänninge. Haha!
Stackars brudar, måste trott att jag och Oskar var dom störta slisken i världshistorien ;)
Annars har vi bara varit i garaget och myst en massa!
Tiden går så himla fort, det är redan onsdag i morgon, så himla gött! Det betyder att det är helg snart och då är det den sista bilträffen i linköping innan vintern. Självklart ska vi åka på det :)
I morgon är det praktik igen, Är så trött på att damsuga bilar nu så jag hoppas på att det kommer in någon riktigt gammal bil snart så jag kan få hand polera lite, då ser man verkligen skillnad och det är ju det som är kul :)
Nä nu kanske jag ska försöka sova så jag orkar upp i morgon.
Vi höres!

Av Stenberg ♥ - 19 september 2014 16:47

Tjena!
Bilder som jag lovade på bilen får bli senare.
Jag förstår verkligen inte vad folk har emot mig?
Och detta med att sprida rykten? För fan väx upp! Det finns en liten jävla parasit som försöker göra livet surt för mig nu genom att få alla mina vänner att vända sig emot mig, bring it on bitch!
Jag kan inte vara tillsammans med någon jag inte är kär i, right?
Fan jag blir så jävla sne på folk.
Ny header kommer när jag sitter vid en dator.
Hej!

Av Stenberg ♥ - 17 september 2014 12:52

Tjenis penis!
Vad händer? Här händer det inte så mycket.
Ska snart hänga med Emil och besikta hans bil sen ska vi upp till garaget och tvätta och putsa lite på henne :) jag ska få ställa Bettan utanför deras garage över vintern så hon förblir orörd :) känns jävligt bra och det är hur snällt som helst ju :)
Det kommer väl ett inlägg på hur hon blir efter tvätten!
Senare ska jag och Oskar tvätta hans golf, för han ska byta till sin 740.
Det är bra att ha praktik på BVS, då kan man ta med sig det hem sen och göra allt det på sin och andras bilar.
Och dessutom så är det ju faktiskt skit kul :)
Nu ska jag dra!

Av Stenberg ♥ - 10 september 2014 12:16

Tjenis penis!
Har nyss haft lunch och sitter nu och slöar på praktiken ;) ja ni hörde rätt, jag är ute på praktik. Äntligen!
Och jag storm trivs. Jag är på BVS i Mjölby, det är alltså ett rekonditionering företag. Jag städar, tvättar, vaxar och polera bilar. Det är faktiskt väldigt roligt! Visst man får väldigt ont i kroppen men det ska ju kännas att man arbetar, right?

Saaben på bilden fixade jag igår. När jag kom till praktiken igår på morgonen så var den solblekt och matt i hela lacken. Efter att jag polera den i 5 timmar så blev den så blank och fin! Är verkligen nöjd med resultatet. :) nu ser den till och med bra ut... För att vara en Saab menar jag ;)

Dessutom så har skolan ordnat upp sig med, det som är jävligt negativt är väl att jag har börjat 1an igen, jag går alltså med folk som är 4 år yngre än mig. Det är tur att jag har några från imyrk kvar i klassen och så har jag fått en ny vän, Carin :) så gött med en till tjej i klassen, jag tröttnade lite på att vara ensam tjej faktiskt.

Vad mer ska man säga?
Jag har tagit bort den bakre ljuddämparen på min bil och satt på ett stuprör i stället ;) nu låter hon gött min bettan!
Även satt i högtalare i hatthyllan. Dock så måste jag köpa nytt slutsteg för att dom ska funka, men det får bli när man har pengar :)
Det var väl allt antar jag, vi hörs!

Presentation


Tjena!
Det är då jag som är Linneaa men jag kallas för Lydiaa.
Denna blogg handlar om mig, mitt liv, mitt liv förr, min familj, bilar, min Volvo 740 GL och mina vänner!
Gillar ni inte det som skrivs så har ingen tvingat er till att läsa :)
Puss

Fråga mig

8 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards