Linneaa Vicktoria Stenberg

Alla inlägg den 5 november 2012

Av Stenberg ♥ - 5 november 2012 08:32

Tjena!
Det va längesen jag blogga. Sorry for that.
Jag själv har haft lov i en vecka nu och det va behövligt kan jag lova :) och jag har såklart varit i hästholmen. Bara slappat och varit lite i Mjölby och Mantorp. Men nu är jag tillbaka till skolan igen. Dock så hade jag sovmorgon till kl 10 idag men eftersom grabbarna grus börjar kl 8 så tvingas jag sitta och ruttna i skolan nu...
Ikväll så drar jag till Frida i alla fall och myser järnet :) blir att se bio och snacka skit som vanligt ;) i morgon ska vi till Ullared! Gött jävlar.
Men nu ska jag kolla om jag hittar någon liten filur som vill hänga med mig ut och röka :)
Kanske bloggar i morgon.
Pussen

Presentation


Tjena!
Det är då jag som är Linneaa men jag kallas för Lydiaa.
Denna blogg handlar om mig, mitt liv, mitt liv förr, min familj, bilar, min Volvo 740 GL och mina vänner!
Gillar ni inte det som skrivs så har ingen tvingat er till att läsa :)
Puss

Fråga mig

8 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards