Linneaa Vicktoria Stenberg

Alla inlägg den 12 november 2012

Av Stenberg ♥ - 12 november 2012 16:38

Tjena! 
Nu är jag sjuk igen och det är verkligen inte bra... 
Missar hur mycket som helst i skolan och det har jag inte råd med. Har missat två trucklektioner nu. 

Usch ja, Har fått något jävla mag virus som gör så jag får skit ont hela tiden :( Men ska till skolan i morgon i alla fall. Känns ganska bra faktiskt. 
Har ju varit i Ullared och hemma hos min älskling :) 
Köpte massa grejer till håret, kläder, jacka (som är skit snygg), hårfärg och mycket mycket mer :) Är verkligen nöjd. 
I helgen var det Halloween fest hos Albin :) mycket trevligt. 
Nästa helg kommer min prins hit på lördag till söndag :') mysigt. 
Nu ska jag äta mina chips och fortsätta med svenskan, kanske bloggar i morgon, om jag kommer ihåg och har lust ;) haha
Pussen

        


Presentation


Tjena!
Det är då jag som är Linneaa men jag kallas för Lydiaa.
Denna blogg handlar om mig, mitt liv, mitt liv förr, min familj, bilar, min Volvo 740 GL och mina vänner!
Gillar ni inte det som skrivs så har ingen tvingat er till att läsa :)
Puss

Fråga mig

8 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards