Linneaa Vicktoria Stenberg

Alla inlägg den 13 oktober 2014

Av Stenberg ♥ - 13 oktober 2014 23:16

Tjenis penis!
Ska jag låta rubriken tala för sig själv eller ska jag berätta? Självklart ska jag berätta!
Jag är så jävla lycklig.
Jag är så lyckligt jävla kär och det bästa är att det är ömsesidigt! Jag tror verkligen att vi är menade för varandra om inte annat kommer jag dö ensam för fy vad jag älskar denna människa. Jag kan inte tänka mig någon bättre karl än just han!
Vi har lixom alltid så jävla kul ihop, vi kan prata om verkligen allt, vi litar på varann och det bästa, vi älskar varandra ??
Jag är stolt över att vara just hans flickvän!

Gud vad mycket kärlek det blev nu ;) så nog om det!
Vad har hänt sen sist då?
Haha förutom att jag är typ världens lyckligaste tjej så har jag börjat umgås med mina vänner på riktigt nu och jag har nog verkligen insett vilka som är mina riktiga vänner. Jag har även fått massor med nya vänner med, många underbara vänner :)

Det enda som är negativt just nu är väl att jag har fått lock för örat så jag hör inte ett jävla skit på högra örat, så jag ska vara hemma tills trycket har lättat lite och när jag är av med den skiten så ska jag fan aldrig mer vara hemma för fy fan vad tråkigt det är ;)
Kom ihåg ungdomar, sköt skolan och hälsan! Haha.

Det är även snart dags att fixa Bettan men, då hon snart ska gå i vinter vila ;) haha. Jag måste bara finna orken och lusten att fixa skroten! Man tappar lixom suget att ha bil när hon bara går sönder hela tiden, men men! hon ska igår om jag så ska skruva mig blodig ;) haha!

Nu ska jag försöka få lite sömn, så får vi se när jag bloggar nästa gång. Men jag bjur på några bilder såklart ;)
Hade så länge!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tjena!
Det är då jag som är Linneaa men jag kallas för Lydiaa.
Denna blogg handlar om mig, mitt liv, mitt liv förr, min familj, bilar, min Volvo 740 GL och mina vänner!
Gillar ni inte det som skrivs så har ingen tvingat er till att läsa :)
Puss

Fråga mig

8 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014
>>>

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards