Linneaa Vicktoria Stenberg

Alla inlägg den 17 oktober 2014

Av Stenberg ♥ - 17 oktober 2014 20:20

tjenis penis!
Jag är nog äntligen helt frisk nu, till och med locket i örat har släppt nästan helt nu :) så himla gött!
Just nu sitter jag och väntar på min karl, ovanligt va? ;) vi ska åka till Filippa och Tobias och mysa med Wii och film, ser verkligen fram emot det. Det är verkligen kul att umgås med gamla vänner och prata gamla minnen och sånt :D

Så till kärlek igen, haha! Men i onsdags var det en månad mellan mig och Oskar. <3 gissa om jag är lycklig? Nä... Jag är nog mer än lycklig :)
Som ni kanske vet har va varit tillsammans förut i ett år. Och nu fann vi varann igen. Så underbart!
Make Love, not war <3

Och ja... Bettan funkar fortfarande inte, haha!
Vi fick bogsera bort henne till en annan parkering dock. Dom skulle tydligen bygga om på våra privata parkeringar, vilket var en lögn för dagen därpå stig det bilar där igen... Jag vill gärna ha min bil under syn och på en privat parkering lixom. Jag bor ju ändå i Mjölby ;) haha!

Nä nu ska jag fixa det sista så hoppas jag på att min fina kommer snart :)
Hade!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tjena!
Det är då jag som är Linneaa men jag kallas för Lydiaa.
Denna blogg handlar om mig, mitt liv, mitt liv förr, min familj, bilar, min Volvo 740 GL och mina vänner!
Gillar ni inte det som skrivs så har ingen tvingat er till att läsa :)
Puss

Fråga mig

8 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014
>>>

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards